Mans dēls iegādājās automašīnu, kuru pārdeva Vācijas pilsonim! Pēc pirkuma maksas sanemšanas mana dēla konts tika BLOĶĒTS! OK! Nav stresa, viss taču likumīgi!
Dēls lekciju un treniņa laikā komunicē ar naudas mazgāšanas apkarošanas speciālisti, mēginot skaidrot situāciju! HAHA! Savā jaunības naivumā cerot, ka tas ir PĀRPRATUMS! Nekā mīlīši, nekāds pārpratums!
Citadeles naudas atmazgātāju apkarošanas haizivis mana dēla darījumā ar ES pilsoni ir saskatījušas mazgāšanas pazīmes - NERAKSTURĪGS darījums!
Nu bet LOĢISKI... Automašīnas nepārdodam katru dienu. Domājat - iesniegsiet pirkuma dokumentu un KONTU atbloķēs? Nē, Citadeles bankas haizivis uzskata, ka kā pierādījums ir iesniedzams dokuments, ka automašīna ir uzlikta uzskaitē Vācijā! NOPIETNI.
OU, līdz tādai SHĒMAI (pārdod automašīnu, bet īstenībā nepārdod) var aizdomāties tikai... (jautājums dakteriem)! Labi, dievs ar fantāzijām, bet jautājums: kur meklēt vācieti, itāli, lietuvieti... kurš tiesiska darījuma ietvaros iegādājās automašīnu? Kā skaidrot vācietim, itālim, lietuvietim... ka tev nepieciešams, lai viņš nekavējoties skrien reģistrēt auto uz sava vārda!
Tas nekas, ja viņš auto gribēja uzdāvināt savai sievai, draudzenei vai pārdot tālāk...
Vācietis smejas par mūsu, piedodiet, BANĀNU valsti, kur bankas klerks neko nesaprot no civiltiesiskiem darījumiem un preču brīvas aprites ES teritorijā, no automašīnu reģistrācijas kārtības citās ES valstís!
Štrunts par to, nav ko iedziļināties, BANKAS taču var visu, un atbildība apaļa! Es nezinu kurš ir pie vainas - Banka Citadele, FKTK vai Finanšu izlūkošanas dienests, bet tas ir par traku! Tā kā DAUDZ par traku.
Jūs visos redzat noziedzniekus. Jūs runājat par braukšanu no viena grāvja otrā, bet NEKO nedarāt, lai ko mainītu. Jūs turpināt terorizēt godīgus cilvēkus. Jūs pieprasāt informāciju, kuru Vācijas kredītiestādes pat neiedomātos jautāt saviem klientiem.
Tad kāda velna pēc Vācijas kredītiestāde ir atłāvusi veikt pirkuma samaksu. Vācija ir riska valstu sarakstā? Vācijas kredītiestādēm un vācijas pilsoniem Citadele neuzticas? BRAŠI! Tā nav braukšana no viena grāvja otrā, tas ir PILNĪGS HAOSS!
Man trūkst vārdu un epitetu, bet KAUT KAS ar šo valsti nav kārtībā! Un kādam no Jums, cienījamie noziedzības apkarotāji, noteikti ir nepieciešamas studijas, iespējams, arī cits darbs, lai pabūtu ārpus komforta zonas, kur iztika ir atkarīga ne tikai no excel tabulām, bet spējas loģiski domāt un spējas attīstīties.
Jums ir nepieciešams svaigs gaiss, lai atjaunotu spēju pienemt loģiskus lēmumus un labotu to visu ko esat sastrādājuši kapitālā remonta rezultātā... Jo šādas haizivis jau mūsu jaunatnei sūta ziņu: ja SPĒJ un GRIBI nopelnīt, tad Latvija, draudziņ, nav priekš TEVIS.
Pēc tikšanās ar bankas darbinieci, kuras pienākums bija tikai identificēt klientu un izveidot balss paroli, esam nonākuši pie šādiem secinājumiem:
1. Banka Citadele darbiniece Dace, kura vakar telefona sarunā sākotnēji teica, ka problēma tiks atrisināta, ierodoties bankā un iesniedzot dokumentus, ir devusies brīvdienās!
Dace noteikti valsts svētkus pavadīs pie svētku galda un noteikti nedomās par to, ka kāds uz svētkiem ir palicis bez iztikas līdzekļiem! Tie taču nieki.
2. Interesanti, ka bankas sistēmā ir reģistrēta tikai ziņa, ka pieprasīts VIN numurs.
3. Tas, ka Dace zvanīja trīs reizes un pieprasīja automašīnas pirkuma līgumu un pārdošanas līgumu, sistēmā nav atspoguļots! Dokumenti vakar tika iesniegti!
4. Saprotot, ka Dace jau ir brīvdienu jūtīs, prasām klientu apkalpošanas speciālistei, kādi dokumenti ir nepieciešami, lai pierādītu darījuma esību vai jebko, ko Banka vēlas! Meitene jauka, saprotoša! Bet diemžēl Dace ar visu nodaļu un vadību ir tālēs zilajās.
5. Iesniedzam automašīnas fotogrāfiju Latvijā un automašīnas foto uz auto treilera, kuru atsūtīja šoferis, kurš ved auto uz Vāciju (paldies, protams, pārvadātājam par atsaucību)!
Iesniedzam informāciju par auto pircēju, nu, lai Dacei neliktos, ka pircējs dzīvo zem tilta, mājas lapu, kurā ir informācija par personas saimniecisko darbību Vācijā, kurā ir arī personas foto un kontaktinformācija!
6. Lūdzam klientu apkalpošanas speciālistei elektroniski nodot ziņu Dacei, ka lūdzam Banku sazināties ar pircēju, pircēja Banku, kaut vai nosūtīt ziņas VID, jo salīdzinoši VID ir maigs un pūkains un šajā jomā noteikti kompetentāks.
7. Jā, un, protams, lūdzam Dacei nodefinēt, ko tad viņa vēlas sanemt: vācieša konta izrakstu, vācieša nodokļu deklarāciju vai pašu vācieti Latvijā!
Viss, ko Dace vēlēsies, tiks izpildīts, un marasms atspoguļots pienācīgā kārtā, lai citi, pārdodot auto, varbūt izvēlētos skaidras naudas norēķinu, pasargājot sevi no liekām klapatām un kauna.
Vācietis, protams, ierēc par šo un gatavs atbraukt uz Latviju ar to pašu auto. BET, kamēr mēs te cepamies, Dace varbūt malko vīnu kādā smalkā restorānā! „Mums rūp mūsu klienti, pievienojies mums!”
Lūgums padalīties, lai citi izvairītos no līdzīgām situācijām.
Red.piez. Situāciju īpaši traģikomisku padara fakts, ka autore ir bijusī Valsts ieņēmumu dienesta darbiniece.
Avots: pietiek.com
REKLĀMA
GARŠĪGAS RECEPTES KATRAI DIENAI!
REKLĀMA
Komentāri
Ierakstīt komentāru